Sep 7, 2008

Rumah Bujang

Pergh..arini pon melalui hari yg bosan..satu hari dok berkurung dlm blk je..x kuar..kuar g toilet je..abis satu novel humor aku bace..lawak n best gile..hahaha..
Rini aku up sket cerita n pic suasana umh aku mlm nie..semenjak onie bawak PS2..siang mlm riuh..x sunyi langsung umh..hah..

suasana dalaman umah bujang kami yang serba dhaif..haha

kelihatan dak2 nie khusyuk menghadap Play Station

Onie merangkap tuan punya brg yang berbadan besar tuh dgn muka ketatnya..khusyuk abis..

Riang ria sambil bergosip..nie la da2 nie..ade gak yg dtg lepak je..

susana dari atas..mcm tgk bola..padahal men game bola..haramm..

tuje la yang aku nak citer..tuk yang ade dlm gmbar ni..dr kiri pic.
Pauque, member lien, nurul, bai, onie, nik, faris, dinie n alien



Terkini :
Misi dalam kerjaya
http://harizhafiz.wordpress.com/
Gambar dalam flickr
http://www.flickr.com/photos/hariz_hafiz/
Tulisan tak macam tulisan
http://kasturi-blog.blogspot.com/

8 comments:

a . i . n said...

huhuhu...chantek umah korg...ngeeeee.....
kas,wat ahh chatbox ke..
leyh chat kt page ko..
huhuhu...
ok..

JoeZakaria said...

tul tu ain..aku sokong..ain soh ko wat chatbox..ko jgn wat bodoh plak..huhuhu

Kas Hariz said...

baiklah rakan2..hehe..

.raizil adza said...

ahhhahaha..pembohong..berapa byk blog ko ade..hauhauahuahuahu

Kas Hariz said...

ala..baru 48 blog..haha..
sume content yg lain2..huhu..
trima ksh singgah..

si blogger kerek said...

ade abg cekci.. oh no!!! tidakk...

waw.... hahahaha

SaroL said...

wohh..teringat aku zaman dok bujang dulu....harta mu harta ku jua...wkakaka...

Kas Hariz said...

wanie jgn nk menggatal..haha..

sarol macbook mu macnook ku jua..huhuh