Apr 27, 2009

Scrambler

Salam..

Akhirnya dengan izin tuhan terlaksana impian sekian lama aku utk memiliki sebuah scrambler..huhu.bersyukur aku kehadrat ilahi atas kurnian NYA.

Model : BKZ TT160


1st bike dlm keluarga n hidup aku sendiri..mmg aku xkan lupekan la..hahaa..aku telah memecah tradisi keluarga dengan ini..

13 comments:

abangkacak said...

xyah ko nak tayang2 moto buruk ko ni kalau tak bawak aku lagi...selagi ko tak bawak aku jenjalan naik moto ko ni...aku akan sentiasa memburukkn keadaan..sepertimana aku memburukan SHUBASHHH...hahahaa

adifDAS said...

bang pinjam moto
nk pg klas la
huhuuh

Kasturi said...

haha..nas..shubash dgn ramot barunye..lek le..nnt aku bwk le..

adifDAS : ko amik le motor aku nie..tp kene sewa la..haha

adifDAS said...

huhuh
ala..
kne sewa ke
kasi free la
aku isi minyak
rm2 cukup tak
huhuhu

a.afandi said...

alhamdulillah. tahniah! tahniah! :D
layan kat bumper sedap nih. aha.

Mohd Hanopiah Mohd Nor (MHMN) said...

halamak bro...gua lama btl langidam nak pakai moto ni...bpa riban ha moto ni?...

Cik.keril said...

perhh!! terbaek beb!
m. meganathan abes!!
hehe.

Razuri Ajmain said...

alhamdulilah... setelah sekian lama termimpi2, mandi x basah, mkn x kenyang, pucuk dicita, cenderawasih yg tiba...
hehehe~

nt lah sy turun sana, sy rembat...

Shaira Amira said...

DAMN!!!!

Motor idamanku!

Farhana said...

kas!!bila nak bawak jenjalan naik scrambler baru pegi melawat PD dan KD di seluruh msia! :P

ZyudenSan said...

hai bro.. takmo tolak ke motor ni? huhuh ni BKZ TT160 or what? email sya zyudensan@yahoo.com nak tumpang tanya coz sya pun hajat nak beli satu...:)

gadisberstory said...

salam bro..brp ribu beli scrambler ni?

Kas Hariz said...

salam..harga dalam 8k