Jan 21, 2009

Susulan 30 Mencari Diri







22nd DIS 08 - 21st JAN 09
Berlepas 9pm & Pulang 9pm
Misi - Pusingan ringkas semenanjong Malaysia
Purata jam - 720jam
Purata hari - 30 days
Purata perbelanjaan - RM1658.20
Pengangkutan - bas/teksi/bot/motor/tumpang kereta
Penginapan - hotel/motel/rumah tumpangan/masjid/khemah/pondok/rumah sedara/rumah kawan
Purata kilometer - 2121km(secara kasar)






bg panas blog dulu..

Salam sumee!!..

Alhamdulillah..syukur kehadrat ilahi aku plg dgn slamat..
..akhirnya...
haha rindu rasanya nak menulis..so ku baru je sampai ke kl jam 9 malam 21hb JAN 2009..
genap la 30 hari aku pusing semenanjong.thanx to dak2 umah kerana datang jemput aku..susah2 je..Pauq,Faris,Alien,Nurul,Onie.aku akan update gmbar n crita secepat mungkin..Insya'allah..i try..ini permulaan sekadar memberitahu kewujudan aku di ibu kota..haha..aku dah pon tgk video pemergian aku yg dibuat khas oleh sedara Nasrulhakeem..thanx to u Nas sbb ssh2 je wt video tu..dedikasi khas lg..malu sial..haha..
pada sesiapa yang belum tgk..ni die..

8 comments:

adifDAS said...

selamat pulang
huhuhuh
sedey nye video
hampir menangis
alalallal

SaroL said...

huhuuu...jeles aku sebab sebelom kawen tak fikir nak buat mcm ni...best..nanti aku nak dengar pengalaman ko face to face..ahahhaa

Fen said...

ya! alhamdulillah. selamat mendarat. ada lagi tak foto2 spanjang pngembaraan? letaklah. :)

a . i . n said...

dah tgk dah video tuh..
pauq kasik..
gile sdey..
hahaha..
pic permulaan misi pun da menarek..
ko mmg hebat encik kas..
jeles woo..
huhuhu...

mama panggil aku alia... said...

oi... pakai boxer... hahahahaha

aku tau...

sbb ko yg bgtau...so skrg aku nk gtau sume org yg ko pakai boxer je mase amik gamab bulan..

wakakakak

CatlinaFly said...

welcome back..tumpang tny sket..ade lalu area bandar tenggara, kulai , johor tak ?sy & hubby ade ternampak sorg mamat tgh berjalan bwk backpack sebijik mcm u tapi masa tu dah mlm tak berani nak tegurrr.. :) hihi entah2 u tak..

faris said...

bagusla ko pulang tat~ boleh aku dengar lawak ko tu~

amadd @ nizar said...

oi!gile lah pic ko..mantapp!@