Aug 22, 2009

Ramadhan 1- 22hb Ogos 09




Salam Ramadhan untuk kalian semua..

Yaa..Ramadhan dtg lg..menjadi kewajipan pada kite sume untuk melaksanakan ibadah puasa..ia terkandung dalam Rukun Islam..tapi harus diingat..kewajipan paling utama jangan ditinggakan..SOLAH..

Cerita pasal 1st day berbuka puasa..aku tinggal berdua je kt umah pada puasa pertama..yang lain semua ada urusan bersama keluarga..so aku teman la Dinie berbuka dirumah sahaja..
jam 6.40 kami ke bazar...mcm2 ada..ramai gila..awek seksi..seksa..pakwa-pakwi..mcm2 ragam manusia..pusing2 last roti john je pilihan utk juadah berbuka aku..Dinie dgn juadahnya..

sampai dirumah azan pun sudah berkumandang..nak bukak pintu..aikk..apsal mcm susah je..try punya try...rupanya..Dinie salah bwk kunci..Akmal yang kunci umah td..sbb aku bg kunci aku kt dia..dia pon dah kuar..

so takda pilihan lain pada waktu berbuka nie..

kami pon berbuka la di depan pintu rumah sambil bersila..hahaha
best pengalaman 1st kami berbuka thn nie..huhu..

Papahal pun..pose jgn x poser rrr..

4 comments:

Ashraful said...

hahaha..lawak la korng.
nnti aku nk berbuka rumah kita bersila kt dpn pintu ye...nk rasa pengalaman kau dgn dinie.haha

lawak la

SaroL said...

hahah...dalam maksud gambar kunci tu...hehe...anyway..slamat menjalani ibadah ramadhan.

ayin said...

janji posa bro,then niat buka yg penting.kihkihkih

Kasturi said...

haha..tulah..ape boleh buat rakan2..


*amin-ko kalo berani meh la berbuka kt umh aku..haha