Sep 25, 2009

RAYA AIDILFITRI 09


Salam Aidilfitri..

Alhamdulillah kita telahpun selamat menjalani ibadah pose pada tahun ini..pejam celik sekejap je sebulan berlalu dan Ramadhan meninggalkan kite..sedih rasanya..tapi kita telah meraikan kemenangan kite pada bulan Syawal ni..suasana hari raya tahun ni x byk berubah dari tahun2 sebelum nie..seronok dapat beraya di kampung..jumpa sanak saudara..raya tahun ni aku balik ke Taiping, Perak..kampung mak aku..

dikesempatan ni aku menyusun semua la jari yang aku ada tanda memohon kemaafan pada semua..mana la tau kot ade terngumpat ke..tercirit depan korang..termimpi korang x pasal2 ke..terngorat awek korang..dan pakwe korang ngorat aku ke???..ish nie dah pelik..hahah..

raya-raya jugak..kehidupan perlu diteruskan..banyak lagi dugaan yang mendatang harus kite tempuh lepas nie..hidup perlu diteruskan..

so kat cini ade video yang aku buat sempena raya..

No comments: