Oct 12, 2009

Fix Gear suda siap..

Salam..
dgn perasaan sedehnye aku telah pon menjual basikal MTB aku pada member serumah..utk mengambil basikal roadbike utk diconverkan kpd fix gear..tp xpe..x jauh sgt beskal lame dari aku..boleh gak tenung2 curi..haha..















dan inilah fixie aku..Alhamdulillah..dapat gak sebijik..


papahal pon aku nk ucap thanx tersangat2 pada Axwan sbb ko ketemukan aku dgn basikal nie..
kalo x kerana kau baik hati bagtau..tak jmpe sampai kesudah basikal nie..thanx dude!

4 comments:

ayin said...

brape riban beb yg baru ni?sian c oren..dh bertukar tuan..huhuhu

si blogger kerek said...

selamat eksiden tok ko.
dah eksiden tu padan lah muke tok ko hahahahahaaahahahahah

Kas Hariz said...

yin - xde sampai riban pon..rezeki terpijak la katakan..


wani - ko ni jahat le..adeke doakan aku cmtuh..haremmm..

Razuri Ajmain said...

fixie~
wow~
sekarang jugak sy ke wangsa maju~