Oct 13, 2009

Konvo Abang Aku




Salam..
Alhamdulillah abang aku dah pon konvo pada hari sabtu lepas..aku pon turut kesana..malangnya adik aku yg darjah lima ni x lepas lak masuk..so terpaksa lah aku teman dia diluar dewan je..sian adik aku..sedeh je dia x dpt tgk abg dia konvo..tgk dr screen tv diluar jela..so untuk menggembirakan hatinya yg lara..aku pon shoot le gmbar dia n wt video sket..haha..

















untuk abang aku..aku ucapkan tahniah wat ko IKI sebab dah konvo..lepas nie kite rancang bisness baek punya..haha..

7 comments:

ayin said...

TAHNIAH buat brther lu,tahniah gak buat ko riz,pandai ambik ati adik :P

Kasturi said...

haha..mestila..aku kan abg yg baek..hehe

SaroL said...

weh kas...apsal ko ngan abg ko jauh pinggan dari nasi?

si blogger kerek said...

nyomelnyer adik ko.. adkh die masih..? single? hoho... adik wani nk kenal

Kasturi said...

dia playboy..harap maklum wani..haha


sarol..walau badan kami jauh berbeda..tapi hati kami satu..

salam satu malaysia..ahaha

Anonymous said...

unibersiti mana tu?

Kasturi said...

unikl MFI