Dec 1, 2008

Outstation 1 1/2 bulan-arghh!

So dh lame aku x hapdate blog..arini br aku hapdate..aku Masih di Sabah..blom ade jawapan dari kompeni aku yg bgs sgt nie bile kami akn berangkat ke kl blk.Ade bbrpa pic sepanjang aku kuar satu 1/2 bln nie..mmg penat n sedih..aku dh mula rndukan family n seseorang kt kl..haha.dak2 umah sume..
t8 a look..

Gambar nie mase aku ondaway ke terengganu dari pahang..ade kemalangan motokar.
kedua mangsa selamat.kenderaan rosak teruk.

keadaan salah seorang mangsa yang dapat diselamatkan.

yang nie kt Terengganu..aku dah x tahan nk beli scrambler nie..haha

haa..janggut aku mnjadi brg mainan..kat Kg. Bolutikun, sabah

saat terkandas..hahah..sejam lebih kami cuba..akhirnya pasrah..bila hari gelap baru le dpt dgn bantuan...

Pantai Emas-belia2 nie le yang tolong kuarkan frontier aku dari terkubur di tepi pantai..thanx korang!

Sabah-aku bergambar dgn journalist aku. Adrian n Rafi.

Kg. Kiau Taburi, Sabah- ceck tekanan darah..tensen2..

ondaway to Pulau Banggi-feri hy ade sekali sehari.

Pulau Banggi, Sabah-cmni le keadaan bertiduran apabila tiada tempat penginapan lg di pulau nie.

Pulau Banggi-naik storm pusing pulau.tu pon sempat separuh je..pulau nie adalah pulau terbesar d Malaysia n termiskin..sadis aku tgk keadaan kt cni..

nie sajela port mkn kt pulau nie.-aku bersama budak2 di pulau nie.(pic by rafi)

tgk jela keadaan dhaif kt cni..

dh lame x jmpe blue sky..musim x baik..

Kudat-bersama suku kaum Palauk(kalo x silap ejaan)depa nie x dok darat..tnggal kt laut.trn darat hy tuk beli bnda2 pnting je.

Nie kt Bolotikun-aku ngan sal bergambar ngn anak2 kecil nie..syok!

Kudat-Potong ramot kerana ingin melegakan kepala..huhu

Bolutikun-nak masuk kg ni terpaksa lalu jambatan gantung..byk jambatan gntung kt cni..

yang nie gmbar Rafi amik kt Tg.Aru..aku ngn nana tuh..hehe

Kedai kamera kt Kota Kinabalu.

Aku dah mula ketagih sayap(chicken wing) kt sabah..sedap!

bersama gadis2 kecil suku kaum Sungai..lawa beb..besar nnt lg le..haha

so utk gmbar2 lain boleh la ke flickr aku..

http://www.flickr.com/photos/hariz_hafiz/

3 comments:

Cik.keril said...

kau pi sabah?
fuhh~

Zul said...

wah..sudah maju kawanku ni..
lepas ni ko la idola aku dlm dunia foto ni..hehehe;p

Kasturi said...

haha..byk le ko..sapela aku dimata masyarakat..